marți, 19 februarie 2013

Captura Zilei

Astazi am avut putin treaba prin oras asa ca am profitat de ocazie pentru a achizitiona "surpriza" pe care am promis-o acum cateva zile asa ca, dintr-una intr-alta, n-am putut sa trec fara sa observ aceste doua oje mici cu sclipirici :D

DSCF0015 (2)resize

Si mai de aproape, desi camera mea foto refuza cu desavarsire sa fie cooperanta:

DSCF0018-cropresize

DSCF0022-cropresize

Fiecare a fost 2 lei :D Iar magazinul meu cu oje s-a aprovizionat cu o gramada de noutati :(( not fair :((

Enfin... si daca tot vorbim de "captura zilei", atunci nu pot sa nu mentionez aceste doua minunatii pe care mi le-a adus curierul astazi:

DSCF0028-cropresize

Un blush si un ruj Inglot!!
Sunt superbe, in curand va voi vorbi mai in detaliu despre ele. Pana atunci, dati like paginii de facebook a Inglot Romania pentru a fi la curent cu noutatile!!



Ce ziceti de minunatiile pe care le-am adaugat la colectie?! :D

Va pup si va imbratisez cu drag!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...