miercuri, 20 februarie 2013

Black&White Challenge: A 12a inscriere

De dimineata va aratam a 11a participanta la provocare "Black&White", iar acum a venit randul urmatoarei fete... Randurile se strang, timpul trece, am primit manichiuri suficiente cat sa fiu multumita de initiativa pe care am avut-o cu aceasta provocare si sa mai organizez altele si pe viitor... dar presimt ca-mi va fi foarte foarte greu sa aleg manichiura castigatoare :-s sunt atat de multe care imi plac.. :D

In fine... fara sa ma lungesc mai mult:

IMG_0778resize

"Buna !! In primul rand vreau sa iti spun ca imi place ideea concursului organizat de tine Sper si tie sa iti placa ce am realizat :)


Pentru inceput am ales un french alb pe diagonala,iar apoi cu ajutorul kitt-ului Konad am aplicat intai plasa iar apoi modelul dantelat.Am finisat totul cu un strat de top coat.Am ales acest model deoarece pe mine combinatie de alb - negru ma duce cu gandul la ceva elegant,iar dantela mi se pare mie ca se potriveste perfect.

Te urmaresc prin GFC : Allesandra iar pe Facebook am dat like : Sandra Caracalean

Pupici !!!"
IMG_0776resize

IMG_0769resize

IMG_0772resize

Ce ziceti de manichiura Allesandrei?!

Va pup si va imbratisez cu drag!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...