miercuri, 20 februarie 2013

Black&White Challenge: A 11a inscriere

Buna dimineata, fetelor!!

Revin cu cea de-a 11a concurenta la provocarea "Black&White"!!

Nu uitati ca doar pana maine-seara va mai puteti inscrie!!!

DSC02894resize

"Buna,

Cu entuziasm m-am hotarat sa ma inscriu si eu in concursul tau.Mi sa parut o provocare sa folosesc doar cele 2 non culori .In mod normal as mai fi adaugat putin glitter ,mai un ştras...dar am zis sa respect regula si sa realizez ceva doar cu cele 2 .

Am inceput manichiura cu baza incolora de la Avon.dar am uitat sa o pozez :) apoi am aplicat o baza alba de la Killis ,am lasat sa se usuce bine ,bine .. am aplicat benzi pentru french ..si am trasat dunga cu Oja neagra de la Orkidee . Dupa ce sa uscat bine totul,cu instrumentul de facut puncte am facut si cate 3 puncte .dupa cum se vede in poza:)

Cam atat despre manichiura mea.. Nimic complicat ..dar de efect zic eu ..

Sper sa iti placa si tie modelul facut !

Te pup

Multumesc !!!

Andreia Daniela"

DSC02886resize

DSC02890resize

Va place?!

Va pup si va imbratisez cu drag!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...