duminică, 17 februarie 2013

Black&White Challenge: A 6a inscriere

Buna buna ;;)

Astazi sunt pe val, am dormit doar 2ore si parca am mai multa energie ca niciodata :))

Va arat o noua manichiura din cadrul provocarii "Black&White".

Haideti sa vedem daca ghiciti cui apartin aceste unghiute ;;)

 photo 20130208_225906_zps0f307eca.jpg

"Hello,

In sfarsit am reusit sa trimit si eu pozele. Am aplicat 2 straturi de oja alba, apoi am stampilat modelul si la sfarsit un strat de topcoat.

Am ales aceasta manichiura "melodioasa" pentru ca blogul tau pastreaza un aer romantic, si mi s-a parut ca se potriveste.

Pupici"
 photo 4_zpsf2811b84.jpg

 photo 1_zpse1197f34.jpg

 photo 3_zpsce6d730b.jpg

 photo 2_zps734713e7.jpg

Deci... ale cui sunt unghiutele?! ;;)

In caz ca n-ati vazut si celelalte manichiuri, va invit sa le vedeti aici, aici, aici, aici si aici!!

Va pup si va imbratisez cu drag!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...