joi, 21 februarie 2013

Black&White Challenge: A 18a inscriere

Ufff... revin cu o ultima inscriere primita la provocarea "Black&White" si cu mii de scuze, va anunt ca voi amana publicarea fotografiilor pe facebook si implicit, demararea celei de-a dou faze a concursului si anuntarea castigatoarelor pentru ca, din greseala, am sters o inscriere primita zilele trecute si nu mai este nici in "trash" din cauza unei setari pe care o am de golire automata... mi-am dat azi-noapte seama de greseala, am trimis fetei email, azi am anuntat-o si pe facebook, dar nu am primit niciun semn pana acum asa ca voi mai astepta... Stiu ca este nedrept pt voi, dar va rog sa ma intelegeti, nu pot fi nici nedreapta cu ea :(

Si acum, sa revin la cea de-a 18a manichiura...

5

"Buna!

Am decis din prima clipa sa ma inscriu la concursul tau, Black&White Challenge, care pentru mine n-a fost doar o provocare, ci o adevarata aventura! De ce spun asta? Ei bine, cred ca nu doar mie mi se intampla sa las lucrurile de pe o zi pe alta. Asa mi s-a intamplat cu inscrierea la acest concurs, am spus ca voi face manichiura saptamana aceasta, dar s-a dovedit a fi o saptamana foarte obositoare si speram din suflet sa gasesc putin timp pentru aceasta manichiura. Mi-a placut tare mult ideea ta si imi imaginam multe modele facute doar cu alb si negru, dar nici intr-un caz cel pe care l-am facut azi :)) Am ajuns la acesta din intamplare. De multa vreme imi doresc o manichiura french si acum mi-am satisfacut dorinta. Modelul meu incepe prin a face french-ul cu buretelul, folosind oja alba. Apoi am trasat pe fiecare unghiuta cate o liniuta curba cu negru si apoi m-am blocat...ma gandeam ce sa fac mai departe. Si am decis sa umplu cu negru pana acolo unde am facut liniuta, dar asta doar la inelar si degetul mare. Apoi am pus cateva puncte albe, iar la restul degetelor puncticele negre. In concluzie, a fost foarte placut cand mi-am facut manichiura si mi-a placut foarte mult french-ul. Cum spuneam, mi-l doream de tare mult timp si mi se pare ca e o manichiura eleganta. Te pup pe tine si pe cititoarele tale si sper sa va placa unghiutele mele!

P.S.: te urmaresc prin GFC cu numele Carla si am dat like paginii tale de facebook cu nume Carla Sas-Abraham."

4

3

2

Mai are sens sa va intreb daca va place sau nu?! :)

Va pup!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...