luni, 18 februarie 2013

Black&White Challenge: A 8a inscriere

Ne "citim" din nou cu a opta inscriere la provocarea "Black&White" :X

Nu uitati, mai aveti timp pana joi, daca vreti sa participati :*

P1260848resize

"Buna:)

Am vazut concursul tau si mi-a placut tema, intr-adevar nu am mai vazut-o pe alte bloguri asa ca e o idee foarte buna:)

Am facut si eu o manichiura cu cele doua culori, am vazut aceasta manichiura pe un blog acum ceva timp insa fusesera folosite alte culori asa ca eu am adaptat-o:)

Pentru manichiura am folosit o oja alba mata ca baza, apoi cu pensula ojei negre am trasat dungi in diagonala, tot cu oja neagra am folosit instrumentul pentru puncte si am pus pe marginea dungii negre buline tot negre , apoi am folosit oja alba pentru a pune buline pe dunga neagra, in cele din urma am folosit un lac :) ce mi-a iesit se vede in poze:) sper sa iti placa!

Te urmaresc pe Facebook cu numele Stefania Petcu si prin gfc cu numele petcu.

O zi frumoasa!"
P1260827,,resize

P1260843mresize

P1260845mresize

Eh, ce ziceti?! Va place?!
Va pup si va imbratisez cu drag!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...