joi, 28 februarie 2013

Premiul meu de la Enchanted Ana si Mimy Shop

Hello :)

Va fac o postare in miez de noapte pentru ca nu mai aveam rabdare, vroiam sa-mi vedeti si voi minunatul premiu pe care l-am castigat pe blogul Anei!! Sunt pur si simplu, extaziata, este superb colierul-guleras, mi l-am dorit tare mult :X

Sa va arat cateva poze cu el :)

DSCF0101resize

Imi place tare mult ca este lung si poate fi purtat in fel si chip :X

DSCF0103resize

Detaliu:

DSCF0104resize

Bijuteria este marca Mimy Shop!! Cand am participat la giveaway, am aruncat un ochi pe pagina ei, are niste bijuterii extraordinare la preturi mai mult decat acceptabile!!

Ce ziceti, va place premiul meu?!

Va pup si va imbratisez cu drag!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...