duminică, 17 februarie 2013

This is a surprise for one of you

Hihi, iar am o zi din aia in care imi vine sa postez continuu, dar o sa incerc sa ma limitez sa pun in practica unele idei pe care le am pentru viitoarele postari :D

Pana una alta, asa cum v-am obisnuit deja, astazi una dintre voi va primi o mica surpriza din partea mea :)

De data aceasta, voi alege "castigatoarea" din fetele care au lasat comentariu la seria de manichiuri pregatite pentru Valentine's Day/Dragobete!

So... fetele care au sanse la aceasta mica extragere sunt:

1. Carla
2. Bianca Roxana Anitei
3. Fefe Mya
4. Enchanted Ana
5. Andra Katerina
6. Madalina Iordache
7. Cristea Violeta Elena
8. Ana-Maria Gurgu
9. Bianca Roxana Anitei
10. Fefe Mya
11. Carla
12. Enchanted Ana
13. Ana-Maria Gurgu
14. Carla
15. Bianca Roxana Anitei
16. Fefe Mya
17. Ana-Maria Gurgu
18. Ela
19. Cristina Grindean
20. Fefe Mya
21. Ana-Maria Gurgu
22. Carla
23. Oana Lazarica
24. Gabriela Olariu
25. Bianca Roxana Anitei
26. Carla
27. Fefe Mya
28. Ana-Maria Gurgu
29. Carla
30. Mihaela Pojogu
31. Nelly
32. Ela
33. Gabriela Olariu
34. Stefania Petcu


Astept cat mai repede datele tale la adresa de email coshuletzul_colorath@yahoo.com pentru a-ti trimite un mic premiu-surpriza :)

Va pup si va imbratisez cu drag!! 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...