luni, 18 februarie 2013

Azi imi doresc... Flormar Pretty

Hello girls!!

Aseara am realizat ca am atat de multe rubrici pe care le-am neglijat in ultimul timp... asa ca pe langa Notd-uri, incet-incet, vom "reinvia" toate tipurile de postari...

Pentru astazi... Wishlist :)

flormar_pretty3

Da, imi doresc ojele de la Flormar Pretty... bine, nu toate, dar sunt cateva care imi fac tare mult cu ochiul :X

Am dat cateva tarcoale standului Flormar din Ploiesti, dar parca nu prea imi vine sa dau 8lei pe-o sticluta asa micuta de oja :-s mai ales cand in alte parti sunt 5 sau 6lei... ceea ce mi se pare destul de aiurea si nu inteleg diferenta asta de pret :|

FLORMAR_LAKIER_PRETTY

In fine... Mie imi plac P06, P08, P16, P19, P22, P23, P26 :x

Voua care va fac cu ochiul?!

Va pup si va imbratisez!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...