sâmbătă, 16 februarie 2013

Black&White Challenge: A 5a inscriere

V-aduceti aminte de "Black&White Challenge"?!

Ei bine, daca da, astazi vom vedea manichiura celei de-a cincea participante:

 photo GrindeanCristina3resize_zps1babdf7a.jpg

"Buna, din nou!

M-am decis sa particip la 'Black and White Challenge', pe blog-ul tau. Am atasat la mail cateva poze. Si cateva cuvinte:
Pentru aceasta manichiura am ales 2 oje de la Farmec (nr. 50 - alba si nr. 200 - transparenta, pentru baza), oja Essence in nuanta 02 Edward's Love si oja Revlon Nail Art Break-Up, in nuanta Cruel Intentions, de la care am folosit doar oja neagra, cu efect de crapare. Astfel, am ales o manichiura cu un model mai simplu, dupa aplicarea ojei transparente, pe post de baza, si a ojei albe, am folosit oja neagra, cu efect de crapare, doar pe jumatate de unghie, iar pentru una din unghii am folosit doar oja neagra de la Essence. Iar rezultatul se vede in imaginile atasate.

Cristina.
Multumesc si o seara placuta iti doresc!"
 
 photo GrindeanCristina2resize_zpsb1e9992c.jpg

 photo GrindeanCristina1resize_zpsa72c6c86.jpg

 photo GrindeanCristina4resize_zps8f36bda4.jpg

Ce spuneti, va place?! :)

Daca nu ati vazut manichiurile celorlalte patru participante, puteti intra aici, aici, aici si aici.

Va pup si va imbratisez cu drag!!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...