miercuri, 20 februarie 2013

Black&White Challenge: A 13a inscriere

 Fetele mele dragi, va bombardez astazi cu manichiuri, dar am primit multe acum, pe ultima suta de metri...

13 e numar cu ghinion sau nu?! Vom vedea ce zice participanta noastra cu nr. 13 la "Black&White Challenge"

DSC01197

"Buna :),

M-am decis sa ma inscriu si eu la concursul tau .Mi se pare o tema foarte interesanta si un concurs foarte bun.

Pozele mele nu sunt prea reusite, sunt facute cu telefonul , iar el nu prea coopereaza la poze :( .Sper sa fie cat de cat clare.Pentru manechiura am folosit ca baza lacul transparent de la Lm 07, dupa cu lacul alb de la M.A.C. 46 am facut un french in ”V”..Dupa ce s-a uscat am trasat liniile negre cu ajutorul unei pensule de nail art , iar punctele le-am facut cu ajutorul scobitorii..Pe inelear am facut un french pe diagonala si ,tot cu pensula de nail art am facut floricica. Ca sa termin totul am mai aplicat un strat de lac de Lm.

O zi frumoasa.

Madalina"
DSC01173

DSC01165

Va place manichiura Madalinei?!

Va pup si va imbratisez cu drag!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...