miercuri, 20 februarie 2013

[Colaborare] Pink-spiration

Buna, fetele mele dragi!! >:D<

Pentru astazi v-am pregatit o postare speciala, sper sa va placa ideea si sa ne sustineti prin feedback pentru a o continua :)

Impreuna cu Valentina si cu Alexandra v-am pregatit o colaborare speciala, care s-ar putea intitula "Fit your nails with your outfit and makeup!". Yeah, I know, long title, dar a fost doar una dintre variantele la care ne-am gandit... Vom vedea, insa, ce vom folosi pe termen lung...

pink_inspiration

Anyway...cum pt Valentine's Day, toate ideile mele pentru manichiura au fost atat de alb-rosu, ce alta culoare romantica puteam folosi pentru manichiura de Dragobete, daca nu roz?! :P

DSCF0059resize

Haideti sa vedem ce mi-a iesit mie azi-noapte, din joaca :D

Profit de ocazie, pentru a va arata si ce poate face oja mea roza sclipicioasa pe care vi-o aratam in postarea de ieri (aici)!

Asa arata Flormar Supershine29!! O ador :X

DSCF0028resize

Un strat de sclipirici:

DSCF0032resize

Doua straturi:

DSCF0049resize

Finally, trei straturi:

DSCF0053resize

Iar acum...o alta manichiura, cea care mi-a placut atat de mult incat am pastrat-o pe unghii si astazi :D si probabil ca si maine sau poimaine :D E atat de girly :X iar eu n-am purtat in viata mea atat de mult roz pe unghii :))

DSCF0056resize

DSCF0068resize

DSCF0070resize

In caz ca va intrebati cine a fost "modelul" din poze:

DSCF0072resize

Si pentru ca sunt inconjurata de mai mult roz decat credeam:

DSCF0086resize

:))

Va plac ideile mele pt manichiura de Dragobete?!

Vizitati-le si pe Valentina si pe Alexandra si vedeti ce makeup si outfit v-au pregatit ele pt sarbatoarea romaneasca a dragostei!!

V-a placut acest tip de colaborare?! Mai doriti sa vedeti asa ceva pe blogurile noastre?!

Va pup si va imbratisez cu drag!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...