miercuri, 6 februarie 2013

Black&White Challenge

Dragele mele, imi storc de cateva zile bune creierasul in cautarea unei teme simple pentru concursul meu de manichiura... Vroiam o tema simpla, restrictiva, dar din care sa iasa manichiuri minunate... o provocare ce n-a fost abordata in ultima perioada de catre bloggerite...

Si... azi dimineata, dupa un somn bun, mi s-a aprins beculetul!!

Black&White Challenge!!

banner

Suna bine?! ;;)

Haideti sa vedem ce puteti castiga :)

DSCF0100resize

Vor fi doua premii, fiecare alcatuit din:
- o lotiune de corp Balea (miros demential amandoua!!)
- o crema-balsam pt. maini si unghii cu musetel Balea
- 4 oje
- betisoare pt. cuticule
- un instrument pt. puncte
- nail art stickers
+ + accesorii facute de mine, cu mult drag!!

Sa le vedem mai in detaliu :)

Unul dintre premii:

DSCF0101resize

DSCF0107resize

DSCF0104resize

Si celalalt:

DSCF0108resize

DSCF0109resize

DSCF0110resize

SI ACUM... REGULILE!!!

In perioada 7-21 februarie 2013, trebuie sa va pictati unghiutele in alb si negru (deci nu puteti folosi doar una dintre cele doua non-culori sau sa le combinati cu o alta culoare!!), sa le faceti pozici frumoase si clare, sa mi le trimiteti pe email la coshuletzul_colorath@yahoo.com insotite de cateva cuvinte despre produsele folosite si in functie de cat de complexa este manichiura, despre procedeul folosit :)

As dori sa faceti o poza la "instrumentele" folosite, cel putin 2-3 la manichiura si una pentru a pune in valoare un detaliu. Intr-una dintre pozele cu manichiura, trebuie sa aveti scris pe o foita "Particip la Black&White Challenge!!"

Puteti folosi orice procedeu, orice accesorii pt unghiute, stickere, stampilute, pietricele, perlute, sclipici, catifea etc etc, chiar si acrilice!! Singura conditie este sa fie doar albe/negre.

Este permis sa folositi doar oja alba sau neagra in conditiile in care "accesoriile" pentru unghiute sunt de culoarea contrara!!

O singura manichiura de persoana!!

Premiile sunt doua la numar, asa cum ati vazut mai sus :) Primul premiu il voi oferi manichiurii care imi va placea cel si cel mai mult!! Al doilea premiu va fi extras cu random... iar pentru a obtine mai multe sanse la aceasta extragere.... La incheierea concursului, voi posta manichiurile voastre intr-un folder special creat pentru voi pe facebook si timp de 3 zile, va puteti ruga prietenele sa va dea like la poza. 10like-uri primite = o noua sansa la extragere!! Atentie - pentru a fi validate like-urile la poza, persoana care va sustine trebuie sa dea like si la pagina mea de facebook!!

Asadar... puteti ramane cu o sansa pentru extragerea finala sau puteti avea .... cate sanse puteti strange :) Nimeni nu va obliga sa strangeti like-uri!!!

Pe 25 februarie 2013 vom afla cele doua fericite castigatoare pentru ca imi doresc ca premiile sa ajunga la ele in perioada sarbatorilor de primavara!!

Manichiurile voastre vor aparea pe blog pe masura ce primesc email-urile :)

Nu uitati sa-mi urmariti blogul prin gfc si sa dati like paginii de facebook!!

Sper sa va placa ideea mea si sa va inscrieti in numar cat mai mare, sa-mi fie greu sa aleg o singura castigatoare si sa ma vad nevoita sa mai acord si mentiuni ;))

Va pup si va imbratisez cu drag!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...