miercuri, 27 februarie 2013

Castigatoarele "Black&White Challenge"

Buna fetelor :* :*

Regret ca nu am putut face aceasta postare de aseara, dar din pacate, Upc-ul m-a lasat fara internet pt cateva ore bune (o zi si ceva, mai bine zis :|)...

Dar... haideti sa vedem impreuna castigatoarele acestei provocari :) Recunosc, mi-ati dat mare bataie de cap :| Si de aceea.... am luat urmatoarea decizie :)

Voi acorda cele doua premii mari, puse la bataie de la inceput :)

Castigatoarea aleasa de Random/List Randomizer de 3x:

1. Carla Sas-Abraham
2. Carla Sas-Abraham
3. Adelina Radu
4. Adelina Radu
5. Adina Radu
6. Andra Katerina
7. Andra Katerina
8. Andra Katerina
9. Miu Miu
10. Miu Miu
11. Miu Miu
12. Miu Miu
13. Miu Miu
14. Miu Miu
15. Andreia Daniela
16. Andreia Daniela
17. Andreia Daniela
18. Andreia Daniela
19. Andreia Daniela
20. Andreia Daniela
21. Andreia Daniela
22. Andreia Daniela
23. Camelia Muresan
24. Camelia Muresan
25. Carla Kelemen
26. Carla Kelemen
27. Carla Kelemen
28. Cristina Grindean
29. Dana Manolache
30. Dana Manolache
31. Dana Manolache
32. Fely Felicia
33. Fely Felicia
34. Fely Felicia
35. Fely Felicia
36. Fely Felicia
37. Fely Felicia
38. Fely Felicia
39. Fely Felicia
40. Gabriela Olariu
41. Mada Madalina
42. Mihaela Stoican
43. Nela Croitoru
44. Oana Lazarica
45. Petcu Stefania
46. Petcu Stefania
47. Petcu Stefania
48. Petcu Stefania
49. Petcu Stefania
50. Petcu Stefania
51. Roxana Elena
52. Roxana Elena
53. Alessandra
54. Alessandra
55. Alessandra





Pentru a elimina orice dubiu, am adaugat lista intreaga, dar castigatoarea este cea de pe prima pozitie :)

Iar acum.... cea de-a doua castigatoare, o manichura care mie mi-a placut foarte foarte mult:

2

Carla Sas-Abraham, felicitari!!

Si pentru ca n-am putut sa ma opresc aici, voi mai oferi 2 mentiuni - premii de consolare altor 2 manichiuri care mi-au placut si pe care ma vad facandu-le/purtandu-le:

SAM_0776resize

Fely Felicia, felicitari!!

DSCN4090resize

Dana Manolache, felicitari!!

Regret ca nu va pot premia pe toate, au fost extrem de multe manichiuri care mi-au placut :( Nu fiti triste, vor mai urma astfel de provocari... Ma bucur ca v-a placut si ca v-ati inscris intr-un numar atat de mare si cu niste manichiuri atat de frumoase!! Va mai astept si data viitoare, poate norocul va fi de partea voastra atunci.

Fetelor, astept adresele voastre complete la coshuletzul_colorath@yahoo.com!!

Va pup si va imbratisez cu drag!!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...