marți, 19 februarie 2013

Black&White Challenge: A 9a inscriere

"Buna dimineata" sau "somn usor"?! :-?? Greu de decis asa ca ma limitez la a va arata ce-a de-a noua inscriere la provocarea lansata acum ceva timp, "Black&White" :)

Sper sa va placa!!

SAM_0755resize

"Buna!

Mi-a fost greu, insa am prins curaj si mi-am facut si eu unghiutele cu tema aleasa de tine. Nu sunt perfecte dar mie imi plac la nebunie :D parca au mers pisicutele mele pe ele. In realizarea lor m-am ajutat de instrumentul de facut puncle.

Am facut cateva poze, sper sa iti placa una din ele.

Te-am pupacit dulce dulce pana data viitoare! :D

Fely"
SAM_0770resize

SAM_0776resize

Eh... labute de pisi :">

Cum vi se par?!

Va pup si va imbratisez cu drag!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...