sâmbătă, 9 februarie 2013

The 31 day nail challenge: Orange Nails

Buna fetelor!! Imi cer scuze tuturor pentru intarzierea cu care fac aceasta postare... asa ca fara alte cuvinte, trecem direct la subiect...

E sambata, e timpul pentru o noua colaborare cu bloggeritele mele dragi >:D<


Am avut Inspired by a color, Polka Dots, Red Nails, iar astazi avem Orange Nails :)

Am facut 3 manichiuri mai simplute pentru ca sesiunea asta si operatia tatalui meu mi-au mancat intreaga saptamana :(

DSCF0130resize

DSCF00745resize

DSCF0080resize

DSCF0082resize

DSCF0091resize

DSCF0101resize

DSCF0102resize

DSCF0121resize

DSCF0122resize

Cam acestea au fost... Sper ca v-au placut :)

Vizitati si celelalte bloggerite sa vedeti ce minunatii au facut ele :)


Va pup si va imbratisez!!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...