joi, 7 februarie 2013

Ce-am mai cumparat :)

Buna fetelor!!
Dupa cum ati vazut deja pe facebook si pe blog, ieri am fost la cumparaturi pentru voi :P
 Si, profitand de ocazie, mi-am luat si pentru mine cateva chestiute, putine ce-i drept, dar eu sunt super incantata de ele!!

Set acrilice LIDL - 12lei
Set pensule pictat - 24lei

DSCF0112resize

Abia astept sa le incerc!!

Demachiantul meu preferat de la Balea - 7lei
Crema - balsam pentru maini si unghii cu musetel (tot de la Balea) - 7lei

DSCF0113resize

Prima mea oja maro/nude Gabrini - 2lei
O oja/lac sclipicios Gabrini - 2lei
Mult-laudata solutie pt. indepartat cuticulele de la Kallos - 7lei

DSCF0114resize

Pe langa acestea, am mai luat si un instrument pentru puncte(!!!), dar cu unul din capete mai gros pentru a reusi sa fac acele puncte suprapuse de la mare la mic :D Am uitat sa-i fac poza din pacate...

Va pup si va imbratisez cu drag!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...