sâmbătă, 23 februarie 2013

Black&White Challenge: A 19a inscriere

Buna, fetelor >:D<

Va spuneam zilele astea ca din pacate sunt nevoita sa aman partea a doua a provocarii noastre, "Black&White", pana voi (re)primi manichiura pe care o pierdusem eu printre email-uri :(

Dar... ia uitati ce va prezint eu acusica :D

Manichiura Adelinei :)

IMAG0019

"Salut,

Am realizat in cele din urma pozele pentru Black&White Challenge. Sper sa iti placa, pentru ca nu am avut foarte mare inspiratie :(

Acum ceva despre manichiura:

Am realizat aceasta manichiura folosind o oja Sally Hansen - Hard as Nails în nuanţa 01 White On, o ojă neagră MUA și un luciu transparent tot din colecția "Hard as Nails" de la Sally Hansen. Liniuțele negre au fost realizate cu ajutorul unor benzi speciale pentru unghii.

Am început prin a colora cu o ojă neagră porțiunea de mijloc a unghiei. După ce s-a uscat, am aplicat 2 liniuțe cu benzile speciale, iar peste toată suprafața unghiei, oja albă în 2 straturi. În final, am aplicat un crackle negru de la Pastel pe partea de jos.

Sper să îți placă!

Adelina Radu
adelinaradu.blogspot.com"

DSC_0299

DSC_0301

O idee tare interesanta,nu-i asa?!

Va pup si va imbratisez cu drag!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...