luni, 25 februarie 2013

NOTD: My nails, yesterday...

Buna fetelor >:D<

Din pacate, iubitelul meu bolnavior m-a tinut un pic cam departe de blog zilele acestea, dar sper ca picul de ajutor pe care i l-am oferit sa-l faca bine...
Ieri, a fost, asa cum bine-stiti, Dragobetele. Si...cum noi ne iubim romaneste si cum, oricum, ne sarbatorim dragostea de cate ori putem, ne-am rupt un picut din cotidian (ceea ce pt el, fiind bolnavior, a fost un real sacrificiu) si am petrecut alaturi de prieteni :)

Si trecand la lucrurile care ne intereseaza cu adevarat, va prezint manichiura pe care am purtat-o ieri-seara :)

DSCF0158resize

DSCF0166resize

DSCF0165resize

DSCF0168resize

Ce spuneti, va place?!

Mie mi-a mai inveselit un pic starea datorata vremii urate si celorlalte griji...

Nu uitati sa va inscrieti la giveaway-ul de aici!! Si, daca doriti, votati-va favorita/favoritele de la "Black&White Challenge" (aici)!!

Va pup si va imbratisez cu drag!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...