joi, 21 februarie 2013

Black&White Challenge: A 15a inscriere

A 15a curajoasa din cadrul provocarii "Black&White" ne prezinta unghiutele ei jucause:

IMG_1272resize

"Hey.

Uite si pozicile mele pentru provocare. Chiar ca a fost o provocare! Din 300 de oje, am doar una alba..si aia cu pensula subtire, pentru modele. Am cautat eu prin cartier oja alba..si-am gasit-o pe asta de la Farmasi, care e sidefata si care mie mi se pare de babe :)) Dar am remediat situatia cu lacul matifiant de la Flormar si mi s-a parut mult mai ok. Modelele le-am facut cu o pensula subtire de nail art (oja neagra de la Avon) . Ceea ce trebuia sa iasa... era o vacuta. Dar iubitul meu spune ca seamana cu o maimutica si parca asta-i adevarul :)) Totusi e haios..si-mi fac curaj sa arat manichiura in fata intregii lumi :D

Pupici,
Andra Katerina"

IMG_1271resize

IMG_1267resize

Voi ce ziceti, e o maimuta acolo sau o vacuta?! :-s

Felicitari Andra pt curaj!! :)) :* :*

Va pup si va imbratisez cu drag!!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...