marți, 19 februarie 2013

Review: Crema hidratanta cu trandafir si rodie Biorigine.ro [Guest Post]

'Neatza :)

In urma cu ceva timp, am organizat un giveaway sponsorizat de Biorigine.ro, iar castigatoarea noastra ne-a trimis cateva cuvinte despre minunata crema de zi cu trandafir si rodie pe care a primit-o.


DSCN0193resize

"Buna!


Am spus ca am sa revin cat de curand cu un e-mail legat de premiul Biorigine.ro. Am atasat la mail poze, sper sa le poti scoate, daca e vreo problema, sa-mi spui, sa le trimit din nou.

Si cateva cuvinte despre crema:

Crema hidratanta cu trandafir si rodie, de la Biorigine.ro, a venit intr-un ambalaj foarte dragut, parca dintr-o alta vreme. Dupa ce am incercat crema cateva zile, pot sa spun ca este intr-adevar hidratanta si lasa pielea moale. Am folosit-o putin si pe maini si nu mi-a lasat pielea aspra sau cu o senzatie de usturime. Din punctul acesta de vedere sunt multumita de ea. Si mirosul este ok, cel de trandafir predomina. Insa, pentru mine, este putin prea intens, pentru o crema de fata. Dar, e bine ca nu persista foarte mult timp.
Multumesc inca o data Coshuletzul Colorath si Biorigine.ro pentru premiu!

O saptamana frumoasa sa ai!

Cristina"

DSCN0197resize

DSCN0194resize

Descriere oficiala


Hidrateaza, regenereaza, catifeleaza si protejeaza toate tipurile de ten.

Catifeleaza pielea si previne formarea ridurilor; uleiul de Rodie favorizeaza regenerarea epidermei si ajuta la mentinerea elasticitatii.

Uleiul de Primule are calitati revitalizante.

Uleiul de Caise confera o hidratare intensa.

Extractul de Ceai Verde creste toleranta pielii la radiatia ultravioleta si stimuleaza activ regenerarea celulara.

Extractul de Coada-Pisicii si Centella Asiatica favorizeaza producerea de colagen.

Apa florala de Trandafir, cu proprietatile ei tonifiante si antirid, regularizeaza culoarea pielii (rosaceea).

Vitamina B5 hidrateaza si regenereaza pielea.

NU CONTINE PARABENI NU CONTINE CONSERVANTI
Cantitate: 50 ml

DSCN0195resize

Ingrediente: apa florala bio de trandafiri, uleiuri bio de rodie, caise, limba-mielului, unt de karite, extract bio de ceai verde, coada-calului, centella asiatica, silicon vegetal, allantoina, vitaminele E si B5, emulsifianti de origine vegetala (sodium stearyoil, lactylate-glyceryl, stearate alcohol), ulei esential de gheranie si trandafir bio, benzoic acid, sodium benzoate(certificati ECOCERT).

DSCN0196resize

Pret: 85ron. O gasiti aici.

Ce ziceti?! Va face cu ochiul?!

Mie da!!

Va pup si va imbratisez cu drag!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...