miercuri, 13 februarie 2013

Black&White Challenge: A 4a inscriere

Revin cu cea de-a patra participanta la provocarea "Black&White" lansata acum cateva zile :) Ma bucur tare mult ca va place si ca ati decis sa va inscrieti, astept cu nerabdare zi de zi email-uri noi :D

"Buna! Ma numesc Nela,desi nu te urmaresc de mult pe blog mi-am permis sa ma inscriu si eu la acest concurs,mai ales ca avem in cap tocmai un model cu aceste culori.

Practic cu o manichiura mai simpla ( mai simpla,nici ca se poate),dar frumusica,zic eu.....am inceput cu o baza aplicata de 2 ori,am facut un french simplu cu alb peste care am dat cu oja neagra care crapa de la Flormar....apoi am folosit lacul cu uscare rapida tot de la Flormar....

REZULTATUL ESTE........urmatorul.....

O ZI BUNA!"

DSCN3100
 
DSCN3101
 
DSCN3095
 
Eh, ce ziceti?! :P

Pe celelalte trei participante le puteti vedea aici, aici si aici.
 
Va pup si va imbratisez cu drag!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...